Warning: Illegal string offset 'date' in /home/storina/public_html/docs/wp-content/themes/docs/content-meta.php on line 5
لینک کوتاه این مطلب : https://storina.com/docs/1ptt1l
نکات قابل توجه در مورد آپدیت تخفیفات

برای استفاده از نسخه 2.5 به بالای قالب حتما قبل از نصب یا آپدیت قالب از نصب بودن ioncube loader 5.6 به بالا بر روی هاست خود اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از این موضوع به هاست خودتون تیکت بزنید.
همچنین نسخه php هاست شما باید 5.6 باشه.

برای کارکرد صحیح قالب باید پلاگین های ذیل رو نصب و فعال بفرمائید:
Multiple Featured Images
آدرس دانلود پلاگین:
https://wordpress.org/plugins/multiple-featured-images/

2.7.7 Dokan lite
آدرس دانلود پلاگین:
https://wordpress.org/plugins/dokan-lite/

2.7.4 Dokan pro
این پلاگین رو میتونید از لیست دانلودهای محصول دریافت کنید.

و همچنین افزونه woocommerce

* نکته: قبلا برای فارسی سازی افزونه های دکان لایت و دکان پرو لازم بود که فایل های زبان رو در مسیر wp-content/language/plugins قرار بدید که دیگه نیاز به این کار نیست و در هاست خودتون لاگین کنید و در مسیر wp-content/language/plugins فایلهای dokan-lite-fa_IR.po , dokan-lite-fa_IR.mo و همچنین dokan-fa_IR.po , dokan-fa_IR.mo رو حذف بفرمائید.

* نکته بعدی اینکه چون قالب برای محصولات از دو تصویر مربعی شکل و عریض استفاده میکنه در نسخه 2.5 این امکان اضافه شد که برای محصولات دو تا تصویر قرار داده بشه یکی برای نمایش مربعی در صفحات آرشیو و یکی دیگه برای نمایش در صفحه جزئیات محصول و اسلایدرها. در صورت تمایل میتونید برای محصولاتتون دو تا تصویر جداگانه قرار بدید که البته این دلخواه هست و اجباری نیست اما به زیبایی سایتتون خیلی کمک میکنه.

برچسب ها :

اگر سوال یا مشکلی دارید میتوانید در اینجا مطرح کنید تا ادمین یا دیگر کاربران شما را راهنمایی کنند !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *