Warning: Illegal string offset 'date' in /home/storina/public_html/docs/wp-content/themes/docs/content-meta.php on line 5
لینک کوتاه این مطلب : https://storina.com/docs/evp3x3

آموزش کار با سیستم ارسال نوتیفیکیشن

 

یکی از اصلیترین قسمت های اپلیکیشن ” ارسال نوتیفیکیشن ” است. هر نوتیفیکیشنی که ارسال میکنید شامل عنوان، عکس، لینک و… است.

شما با نصب ” اپلیکیشن اندروید ” یک افزونه ای در سمت راست صفحه وردپرسی شما په وجود میاد که حاوی دو قسمته. یک قسمت ” تنظیمات اپلیکیشن ” و قسمت دیگر ” ارسال نوتیفیکیشن ” .

حال به سراغ بررسی این قسمت میرویم:

عنوان : هر نوتیفیکیشنی حاوی یک عنوان است. شما عنوان مربوطه را در این قسمت یادداشت میکنید. به طور مثال ” شروع تخفیفات عیدانه ” و یا اطلاع رسانی پیام ها.

متن : در این قسمت، متنی که میخواهید خواننده با خواندن آن ترغیب شود و از محصولات شما خرید کند را یادداشت میکنید.

آیکن : آیکنی که میخواهید در هنگام نمایش نوتیفیکیشن به مخاطب نشان داده شود را در این قسمت آپلود کنید. سایز آیکن حتما 512*512 باشد.

نوع لینک: نوع لینک یعنی زمانی که کابر روی این نوتیفیکیشن کلیک میکند وارد چه قسمتی از سایت شما شود. وارد web view شود یا کانال تلگرام، پیج اینستگرام، صفحه محصولات خاص و یا دسته بندی خاصی از محصولاتتان. در این قسمت بایستی حتما یک گزینه را انتخاب کنید.

مقدار لینک : با توجه به نوع لینکی که انتخاب کرده اید بایستی مقدار آن را نیز در این قسمت قرار دهید. منظور از مقدار لینک همان URL  سایت است یا ID کانال یا پیج اینستگرام میباشد.

در انتها با کلیک بر روی گزینه ” ارسال ” میتوانید نوتیفیکیشن مورد نظر را روی اپلیکیشن فروشگاهی در قسمت ” اعلان ” مشاهده کنید.

 

 

ویدیو آموزشی:

 

اگر سوال یا مشکلی دارید میتوانید در اینجا مطرح کنید تا ادمین یا دیگر کاربران شما را راهنمایی کنند !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *