Warning: Illegal string offset 'date' in /home/storina/public_html/docs/wp-content/themes/docs/content-meta.php on line 5
لینک کوتاه این مطلب : https://storina.com/docs/pa5duk

لازمه هر اپلیکیشنی وجود اسلایدر است که میتواند باعث جذابیت هر چه بیشتر اپلیکیشن شود. ولی تفاوتی که این اپلیکیشن با سایر اپلیکیشن ها دارد این است که شما به تعداد نامحدود میتوانی از اسلایدر ها استفاده کنید.

به این معنی که شما به تعداد نامحدود اسلایدر و به تعداد نامحدود اسلاید میتوانید در صفحه اصلی اپلیکیشن خودتان داشته باشید.

حتی میتوانید این اسلایدر را در صفحات آرشیو نیز داشته باشید و به تعداد نامحدود اسلاید.

 

آدرس بنر: بنرهایی که میخواهید در دسته بندی اسلایدر نمایش داده شود را به فرمت jpg و سایز عرض 800px ارتفاع 400px انتخاب کنید و در فیلد مربوطه آپلود کنید.

نوع لینک: نوع لینکی که میخواهید انتقال دهید را مشخص کنید. آیا اسلاید مورد نظر لینکی به کانال تلگرام شماست؟ آیا میخواهید با شما تماس بگیرند؟ و .. هر آنچه لینکی هست را در این قسمت یاداشت کنید.

نمایش در: از این قسمت میتوانید انتخاب کنید که بنر مورد نظر شما در کدام قسمت نمایش داده شود. در صفحه اصلی یا در دسته بندی آرشیو مورد نظر شما که انتخاب میکنید.

کنترل: و در انتها اگر بخواهید اسلاید دیگری اضافه کنید از این قسمت استفاده میکنید و گزینه اضافه کردن به پایین یا بالا را کلیک میکنید. و حتی اگر مایل به حذف اسلاید بودید از این قسمت اسلاید را حذف میکنید.

 

ویدیو آموزشی:

 

 

اگر سوال یا مشکلی دارید میتوانید در اینجا مطرح کنید تا ادمین یا دیگر کاربران شما را راهنمایی کنند !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *