سایت ساز سی فایو

راه اندازی و طراحی سایت یکی از مهمترین مراحل راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است، در این پست می خواهیم شما را با روشی بسیار سریع، ساده و مقرون بصرفه آشنا کنیم. که یکی از این روش ها معرفی شرکت سی فایو است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

طراحی وب سایت با روش های مدرن یا اختراع دوباره چرخ؟

در روش های سنتی شما با مشکلات زیادی مواجه هستید، هزینه زیاد، فرآیندهای زمانبر طراحی و کدنویسی های پیچیده، سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو طی فرآیندی سریع با استفاده از نمونه های استاندارد وب سایت هر کسب و کاری را ظرف 5 دقیقه راه اندازی می کند. پس برای طراحی سایت کسب و کارتان به فکر اختراع دوباره چرخ نباشید، امروزه در همه جای دنیا برای ساخت وب سایت از فروشگاه ساز ها و سایت ساز ها استفاده می کنند.

سایت ساز سی فایو

 

سی فایو، روشی سریع، با کیفیت و مقرون بصرفه

سی‌فایو بزرگترین شرکت طراحی سایت آنلاین ایران هست که به کمک سیستم پرقدرت خود وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی شما را با چند کلیک ساده ظرف 59 ثانیه راه اندازی می نماید شما می توانید از نسخه آزمایشی سی فایو به مدت 7 روز استفاده کرده و در صورت تمایل نسخه اصلی آن را خریداری کنید.

با سی فایو یک سایت بدون محدودیت بساز و بتاز:

سی فایو به دلیل استفاده از وردپرس بهینه شده به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون هیچ نگرانی و محدودیتی سایت خود را در آینده توسعه دهید.

پشتیبانی مطمئن و آزموده شده :

مهم‌ترین مسئله در طراحی سایت، برخورداری از پشتیبانی یکپارچه و کامل است، سی فایو با تجربه پشتیبانی از برندهای بزرگ ملی مثل هلدینگ صنایع شیر ایران پگاه، ایران خودرو، خبرگزاری مهر و بیش از ۸۰ هزار سایت، با کیفیت ترین پشتیبانی را به شما ارائه می دهد.

بدون نیاز به دانش:

سی‌فایو بعد از طراحی آنلاین وب سایت، استفاده از آن را به شما آموزش داده و به طور کامل پشتیبانی شما را به عهده می گیرد.

سی فایو

۱۲۰ نمونه قالب عالی SEE5  برای همه مشاغل:

وبسایت شرکتی، تجاری و بازرگانی، آژانس گردشگری و هواپیمایی، پزشکی و مهندسی، فروشگاه آنلاین، فروشگاه فایل و هر نوع کسب و کاری که مد نظر شماست به وسیله سی‌فایو به راحتی ظرف 59 ثانیه ساخته می‌شود.

آیا وردپرس امنیت دارد؟

بله، وردپرس محبوب ترین، منعطف ترین و قدرتمندترین cms دنیا است، سی فایو با بهره گیری از وردپرس بهینه سازی شده و ایمن، وب سایت شما را راه اندازی می نماید. درحال حاضر بیش از 30% وب سایت های دنیا با وردپرس ساخته شده و برند های بزرگی مثل، شرکت مرسدس بنز، وبلاگ ناسا، وبلاگ یاهو، کشور سوئد، نیویورک تایمز، وب سایت خبری بلومبرگ، مجله فورچون، شرکت والت دیزنی، شرکت موزیلا، اتاق خبر فیس بوک، پلی استیشن، بی بی سی، شرکت سرمایه گذاری گوگل سایت خود را با وردپرس ساخته اند! پس ساخت سایت با وردپرس یک مزیت ویژه است.

هاست میزبانی سی فایو، پایدار است؟

تعداد زیاد هاست اشتراکی روی یک سرور باعث افت کیفیت وب سایت ها در باز شدن آنها خواهد شد. به همین دلیل سی فایو سایت های را روی سرورهای قدرتمند مختلفی توزیع نموده است تا وب سایت ها از کیفیت مناسب و منابع خوب سروری برخوردار باشند. استفاده از لایه های امنیتی مختلف و مانیتورینگ لحظه ای سرور از مزایای SEE5 است.

 

ویدئو 

 

 

داشبورد فارسی و پنل دراگ دراپ

دوست دارید با چند کلیک تصاویر سایت خود را تغییر دهید؟ مایلید هر وقت که اراده کردید اسلاید های سایت را بارگزاری کنید؟ می خواهید با یک کلیک لوگو شرکت خود را روی سایت قرار دهید؟ خبر خوب این است که سایت ساز SEE5 با ابتکاری چشمگیر یک پنل دراگ دراپ برای مدیریت سایت تولید نموده که با حذف موارد پیچیده براحتی بتوانید محتوای عکسی و متنی سایت را تغییر دهید.

سایت ساز سی فایو

 

تجربه 80 هزارتایی سایت ساز سی فایو :

تاکنون با سی فایو بیش از 80 هزار سایت ساخته شده، سی فایو پشتیبان شرکت ها و برندهای بزرگی ملی و بین المللی است، شرکت صنایع شیر ایران پگاه با بیش از ۲۷ کارخانه و زیر مجموعه، شرکت ایران خودرو، خبرگزاری مهر، آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، اتاق بازرگانی، شورای شهر مشهد، کمیته امداد، استانداری خراسان رضوی، از جمله مشتریان سی فایو هستند. پس جای نگرانی نیست، مشتریان سی فایو مضربی از هزار هستند.

مراحل ساخت سایت با سی فایو :

  1. وارد آدرس see5.ir شوید
  2. از قسمت نمونه ها یک قالب را انتخاب کرده و کلید نصب را بزنید
  3. اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید و وب سایت خود را تحویل بگیرید

جمع بندی :

وردپرس بهترین انتخاب برای ساخت وب سایت و فروشگاه اینترنتی است، امکانات زیاد، تنوع قالب ها، عدم محدودیت در توسعه و قیمت طراحی سایت مقرون بصرفه از مهم ترین مزیت های وردپرس هستند، سایت ساز سی فایو اما در این میان با استفاده از وردپرس بهینه شده سایت شما را از میان 120 نمونه عالی راه اندازی می کند اگر به دنبال راه اندازی وب سایتی با پرستیژ و کامل هستید ضمنا پشتیبانی قدرتمند توسط یک شرکت با سابقه برایتان اهمیت دارد، توصیه می کنیم سایت ساز سی فایو را امتحان کنید.