وردپرس

در این مطلب قصد داریم به معرفی 4 افزونه واکنشگرای موبایل برای وردپرس بپردازیم پس با ما همراه باشید.

کاربران تلفن همراه قسمت بزرگی از ترافیک سایت را تشکیل می دهند و با توجه به الگوریتم های گوگل 61 درصد بازدیدکنندگان درسایت وقت خود را صرف پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز می کنند. این افزونه های واکنشگرای (responsive) موبایل عبارتند از:

1. WPtouch

2. Jetpack

3. Mobile Pack

4. WP Mobile Edition

 

1-WPtouh

افزونه واکنشگرای موبایل برای وردپرس

اولین افزونه واکنشگرای (responsive) موبایل WPtouch است که یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس می باشد.

برای شروع نسخه موبایل وبسایت خود را فعال می کنید و همچنین مطمئن شوید که وب سایت به طور کامل برای جستجوگرها بهینه سازی شده، این به شما اجازه می دهد وب سایت تلفن همراه خود را از طریق پنل سفارشی سازی در وب سایت ببینید.

این پلاگین به طور خودکار مرورگری را که توسط بازدید کننده مورد استفاده قرار می گیرد شناسایی و نمایش می هد.

2Jetpack

JETPACK

دومین افزونه واکنشگرای (responsive) موبایل jetpack می باشد که یکی از بهترین افزونه های وردپرس است. این افزونه یک رابط ساده و تمیز برای بازدیدکنندگان تلفن همراه می باشد؛ که دارای مجموعه ای کامل از ویژگی های بهینه سازی وردپرس می باشد، بنابراین زمان بارگذاری سایت تلفن همراه را پایین می اورد.

3-Mobile Pack

موبایل پک

سومین افزونه واکنشگرای (responsive) موبایل mobile pack می باشد. پلاگین MOBILE برای برنامه های وب پیشرفته به کار می رود. در حالی که این پلاگین ها یک نسخه موبایل از وب سایت را ایجاد می کنند، وردپرس Mobile Pack وب سایت را به یک برنامه وب همراه تبدیل می کند این پلاگین با Android و iOS سازگار است.

این افزونه به شما اجازه می دهد تا صفحات خاصی از سایت خود را که می خواهید در برنامه وب خود نشان دهید انتخاب و همچنین می توانید رنگ، فونت و تم که انتخاب کرده اید سفارش دهید.

4-WP Mobile Edition

افزونه موبایل

چهارمین افزونه واکنش گرای (responsive) موبایل wp mobile edition می باشد. این پلاگین وردپرس هوشمند به طور خودکار برای بهینه سازی تلفن همراه به کار می رود و اگر بازدید کننده ای در صفحه وب تلفن همراه قرار بگیرد، را شناسایی می کند و سپس به تم اصلی وردپرس تغییر می یابد. همچنین این افزونه از نیازهای SEO شما مراقبت می کند و سایت را  به طور خودکار بهینه سازی می کند.

این پلاگین به یک آگهی همراه مجهز شده است و همه چیزهایی که لازم دارید را انجام می دهد و به صورت یک اسکریپت تبلیغاتی قرار می دهد.

علاوه بر این 4  افزونه واکنش گرا، افزونه دیگری به نام wp Amp وجود دارد که محتوای صفحه را در کم‌ترین حجم ممکن به کاربران موبایلی نمایش می دهد تا با هر نوع سرعت اینترنتی که دارند قادر به مشاهده مهم‌ترین بخش سایت که همان محتوای مقاله است باشند. با استفاده از این افزونه می‌توانید از لحاظ زیبایی هر تغییری را بر روی نسخه موبایل وبسایت خود ایجاد کنید استفاده از AMP برای تمامی سایت‌ها امری لازم و ضروری است چرا که استفاده از ان در جهت بهینه‌سازی سایت بوده و می‌تواند موجب افزایش محبوبیت در نتایج جستجوی گوگل شود.

اگر از محتوای این مقاله رضایت داشتین آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید