از سایت چطور به درآمد برسم

از سایت چطور به درآمد برسم و بتوانم پول در بیارم؟! سوالی که همه می پرسند و جوابی درستی معمولا به آنها داده نمی شود.

این سوالات مهم را برای شروع بپرسیم و پاسخ دهیم :

  • چرا باید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم؟
  • هدفم از راه اندازی وب سایت چیست؟
  • از سایت چطور به درآمد برسم؟
  • آیا راه اندازی سایت می تواند آینده ام را تضمین کند؟

این روزها کسب و کار اینترنتی رونق حسابی به خود گرفته، و راه اندازی آن می تواند باعث رشد و رسیدن به درآمد بالا باشد. در ابتدای شروع هر فعالیتی نیازمند هدف و برنامه ریزی در آن هستیم. باید هدفم را از راه اندازی آن مشخص کنم. قرار هست در سایت به چه امتیازاتی برسیم و در چندماه و چند سال بعد در چه سطحی قرار بگیریم. مورد بعدی که به آن باید توجه داشت رسیدن به درآمد از سایت هست. در سایتی که راه اندازی می کنیم از چه راه ها و روش هایی به پول خواهیم رسید؟ و با راه اندازی وب سایت در هر زمینه ایا امکان تضمین اینده ام وجود دارد.

در این مطلب سعی داریم به راه های درآمدزایی از طریق سایت بپردازیم که قبل از آن به موارد اولیه و مهم می پردازیم.

گام اول (1) : شروع و راه اندازی یک بلاگ

گام اول (1) : شروع و راه اندازی یک بلاگ

هنگامی که شما وب سایت تان را راه اندازی می کنید، قطعا نیاز دارید که در کنار آن برای دیده شدن و ماندگاری بیشتر کاربر و سپس هدایت به بخش های مختلف سایت و خرید. بلاگی از محتوای جذاب، خلاقانه و اختصاصی داشته باشید.

بهترین انتخاب برای راه اندازی یک بلاگ مناسب، استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. همان طور که می دانید 32% از سایت ها با وردپرس راه اندازی شده اند و همین امر اعتماد ما را برای استفاده از وردپرس به عنوان یک بلاگ مطمئن می تواند بیشتر نماید. در عرض 5 دقیقه وردپرس را نصب کنید و یک قالب بلاگ، خبری و یا شخصی نصب کنید و شروع به تولید محتوا کنید.

گام دوم (2) : تولید و انتشار محتوای با کیفیت

گام دوم (2) : تولید و انتشار محتوای با کیفیت

قلب یک سایت تولید محتوای ارزشمند و مناسب بوده و همواره برای آن که بتوانید بهترین باشید محتوای عالی تولید کنید نه محتوای متوسط و ضعیف.

در استراتژی تولید محتوا پیشنهاد می کنیم که مطلب کم تولید کنید ولی با کیفیت بالا و غنی بنویسید، چرا که تاثیرگزاری آن بیشتر از مطالب متوسط و ضعیف می باشد. در بخش بلاگ می توانید موضوعات متفاوتی در ارتباط با موضوع فعالیت ایجاد کنید.

گام سوم (3) : انتشار و معرفی مطالب در شبکه های اجتماعی

گام سوم (3) : انتشار و معرفی مطالب در شبکه های اجتماعی

بعد از تولید و انتشار مطالب در سایت، نوبت به معرفی و اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی (بازاریابی شبکه های اجتماعی) مثل: اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و… می باشد، تا محتوای تولید شده مشاهده و به ارزش آن افزوده شود. توجه داشته باشید این مسئله باید مستمر و منظم انجام گردد.

گام چهارم (4) : ترغیب مخاطبین برای مطالعه و دنبال کردن محتوا

گام چهارم (4) : ترغیب مخاطبین برای مطالعه و دنبال کردن محتوا

یک محتوای خوب و عالی، باعث حضور بیشتر مخاطبین در سایت خواهد شد. هدف ما از تولید محتوا قطعا این نیست که بازدید کننده یک بار وارد سایت شده و در دفعات بعدی به آن مراجعه نکند! تولید یک محتوای خوب و عالی باعث حضور بیشتر و بازگشت دوباره کاربر به سایت خواهد شد. البته توجه داشته باشید گاها کاربر به دلیل مشغله های فراوان، فراموش می کند که به سایت تان مراجعه کند که نیاز هست فرم های عضویت در خبرنامه و المان هایی که باعث جذب مخاطبین تان می شود را اضافه کنید.

 

درآمدهایی که به راحتی و مثل آب خوردن از طریق سایت می توانیم داشته باشیم

 

به 7 مورد می پردازیم که بتوانید درامد مناسب از طریق سایت داشته باشید. البته انتخاب هر کدام از این روش ها بستگی به علاقه، تخصص، فعالیت و اجرا بر روی سایت شما خواهد داشت.

1. همکاری در فروش

1. همکاری در فروش

با سیستم همکاری در فروش اشنا هستید. می دانید پس از عضویت و درخواست بخش همکاری در فروش، کد مختص به آن محصول را در اختیار شما قرار می دهد که کافیست یک محتوا خوب و مناسبی تهیه، و محصول، سرویس و… را به همراه کد اختصاصی قرار دهید تا بتوانید به راحتی مثل اب خوردن از فروش محصولات به سود بالایی برسید. طبق بررسی از این روش می توانید به درآمد 2 میلیون تومان در ماه به بالا هم برسید.

2. جذب اسپانسر

2. جذب اسپانسر

سایت وقتی به بازدید کننده و ارزش بالایی برسد، قطعا می توانید شرکت ها و مجموعه هایی را پیدا کنید که اسپانسر شما برای معرفی و قراردادن محصولات و سرویس ها در سایت تان شوند و این مسئله مطمئنا به جایگاه و محتوای خوب و عالی شما بستگی دارد تا بتوانید به آن دست پیدا کنید.

3. درآمد از آگهی (تبلیغات)

3. درآمد از آگهی (تبلیغات)

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد سایت راه اندازی می کنند همین مسئله بوده! که بتوانیم با راه اندازی یک سایت و پیشرفت آن، از طریق تبلیغات به درآمد برسیم. این آسان ترین مسئله ولی در عین حال سخت است! چرا که باید سایت شما به درجه و اعتبار مناسبی برسد و بعد اقدام به جذب اگهی کنید. برای این مورد می توانید از تبلیغات کلیکی و سایر روش های موجود در سایت های ایرانی استفاده کنید.

4. فروش محصولات یا سرویس ها

4. فروش محصولات یا سرویس ها

از ویژگی های سایت عدم محدودیت برای فروش محصولات و سرویس ها بوده و در وب سایت هر محصول یا سرویسی که خواسته باشید می توانید بفروش برسانید. اگر قصد دارید محصولات دیجیتالی و دانلودی و فیریکی بفروشید می توانید با قالب فروشگاهی نیوکالا، فروشگاه پیشرفته ای راه اندازی و شروع به فروش محصولات و سرویس ها نمایید.

5. راه اندازی و تولید بستر آموزشی

5. راه اندازی و تولید بستر آموزشی

حوزه ای که مطمئنا از آن جواب خواهید گرفت و همه به جستجوی آن هستند، فروش و بستر اموزشی راه اندازی کنید و فیلم های آموزشی، دوره های انلاین و حضوری بفروشید. معمولا امروزه همه به دنبال یادگیری و آموزش هستند به همین جهت مطمئنا به ویدئو و دوره های آموزشی نیاز دارند.

6. حمایت مالی

6. حمایت مالی

در ایران جدیدا این مورد رواج پیدا کرده است و نسبت به گذشته فرهنگ حمایت مالی نسبت به خدمات، سرویس و محتوایی بهتر شده است.شما با ارائه یک سرویس، محصول، خدمات و محتوا می توانید بخشی را داشته باشید که پیشنهاد کنید در صورت بقا و حمایت از این محصول هر مبلغی که تمایل دارید واریز نمایید و همچنین نام افراد هم و امار تعداد هم اضافه کنید تا اعتماد بیشتری حاصل و سایرین ترغیب شوند.

7. فریلنسر

7. فریلنسر

از هر 9 نفر، 5 نفر شاغل و 4 نفر به فریلنسری مشغول هستند. در فریلنسر مکان و زمان برای انجام پروژه ها نخواهید داشت. با راه اندازی سایت می توانید نمونه کارها و پروژه ها را قرار داده و سپس شرکت ها، اشخاص و… به شما پیشنهاد می دهند و آن را در زمان مشخص شده تحویل می دهید.

آیا به غیر از مواردی که گفتیم، راه های دیگری را می شناسید که با سایت بتوانیم به درآمد برسیم ؟!

لطفا آن را با ما به اشتراک بگذارید! در بخش نظرات خوشحال خواهیم شد اعلام کنید.